Tyvärr har vi inte möjlighet att ändra fakturerings- eller leveransadressen för en befintlig order. När du har gjort beställningen kan du avbryta den inom 60 minuter genom att kontaka vår kundtjänst per telefon. Ett e-postmeddelande till vår kundtjänst inom denna tid räcker tyvärr inte. Lägg sedan en ny order med rätt uppgifter.
Tyvärr är det inte möjligt att avbryta en order utanför vår kundtjänst öppettider. Så snart paketet har överlämnats till postnord får du ett e-postmeddelande.
I det här fallet kommer paketet att returneras till oss och du återbetalas dina pengar inom 14 dagar från det att paketet har kommit tillbaka till oss.
Från Europeiska unionen (EU) och Europeiska ekonomiska samarbetsområdet (EES) har du fri tillgång till våra onlineshoppar som riktar sig till personer inom EES. Leverans från vår svenska butik är endast möjlig inom Sverige. Om du behöver en faktura med en adress utanför Sverige, börja med att skriva in din svenska leveransadress. Om du kontaktar oss efter genomförd beställning, kan vi ordna med en faktura med din utländska fakturaadress. Du är välkommen att kontakta oss antingen via mail: kundservice@babymarkt.se, per fax +49 (0)234/54573110 eller ringa oss på 08 - 585 655 74. Om du vill ha ett paket skickat till ett annat land är du välkommen att beställa via någon av våra internationella onlineshoppar:
Tyskland | Österrike | Schweiz/Liechtenstein | Frankrike | Nederländerna | Belgien | Danmark | Finland | Norge | Polen | Italien | Spanien | Tjeckien/Slovakien